Obecnie na rynku powstaje coraz więcej firm, specjalizujących się w dystrybucji gadżetów reklamowych. Dostępność do niech nie jest już zatem problemem. Przed wyborem odpowiedniego gadżetu reklamowego warto zastanowić się nad kilkoma kwestiami:
- Jaki cel ma spełniać gadżet?
Niektóre gadżety znajdują wszechstronne zastosowanie (długopisy, kubki itp.), jednak w celu budowania świadomości marki warto wybrać gadżet skojarzony z produktami/usługami Twojej firmy
- Kto jest odbiorcą naszych gadżetów?
Inny gadżet będzie odpowiedni dla pracowników firmy lub młodzieży np. n Targach Pracy, jeszcze inny dla długoletnich kontrahentów.
- Jakość ma znaczenie
Gadżety reklamowe wcale nie muszą być drogie. Warto jednak zwrócić uwagę na jakość gadżetów, gdyż jeśli otrzymamy plastikowy brelok z którego odpadnie farba po dwóch dniach, nasze skojarzenia z firmą nie będą najlepsze.
Pamiętaj!
Obdarowywanie prezentami (gadżetami) jest nie tylko miłym akcentem, ale także zobowiązaniem ! W myśl znanej zasady marketingowej: nic za darmo, warto pamiętać, że nowy kontrahent obdarowany na święta specjalnym gadżetem reklamowym, poczuję się zobowiązany nadal z nami współpracować. Podobnie dzieję się, jeśli decydujemy się na prezent świąteczny dla pracowników. Warto by nie był to tylko dodatek finansowy, a coś co pozwoli pamiętać pracownikowi, że został doceniony za swój trud, bo gdy jesteśmy doceniania, chcemy dawać z siebie więcej!